måndag, april 30, 2007

Valborg

30 april, Valborgsmässoafton, riktigt kyligt väder. En sak man definitivt kan lita på. Valborg = kallt och ruggigt väder. Det skulle inte spela någon roll om det så var 30 grader igår, för idag är det valborg och det är ALLTID kallt på valborg. Jag kan inte minnas en enda valborg då det har varit vackert väder. I lördags hade vi fest hemma. Syrran firade sin 18årsdag och far sin 50årsdag. Sjukt mycket folk.. När Erika hade hackat chili till potatissalladen, glömde hon att tvätta händerna med TVÅL.. Erika kliade sig i ögat. Erika fick panik. Anne skrattade =) Skadeglädje med stora mått mätt =D Var på cytologimottagningen idag.. USCH! Vilken smärta. Jag är inte känslig eller så, men när hon började gräva med nålen sökte det mig riktig.. 3 gånger gjorde hon likadant.. Har knappt kunnat röra armen utan att det gör ont.. Nu hoppas jag bara att det är en svullen körtel.. Vill inte ha cancer när jag bara är 22.. 1 juni är det dags för nästa test.. Kör med min fin fina bil nu.. Berlina. Min veteranbil. Längesen jag körde med den. Lite ovant att köra automat, men oj vad skönt inne i stan! Baggen får jag tidigast på onsdag. Hoppas nu bara att det verkligen är det felet som de säger att det är. Går den fortfarande illa efter detta, kommer jag bli så sjukt arg. När Anne är arg ska man backa mer än ett steg. På onsdag kommer första steget tas. Sen är det igång
Låten - You need a man around here

Inga kommentarer: