fredag, april 20, 2007

Promenad

Det är roligt att höra att folk läser min blogg =)
Ännu roligare skulle det vara om folket började kommentera lite... =D Behöver inte vara något avancerat, bara ett litet hej eller vad som helst..
Jag verkligen avskyr att ha astma! Igår hade jag en miniastmaattack..
Var på astmamottagningen och fick blåsa i olika mätare, sen på kvällen mådde jag verkligen superdåligt. USCH! Kom iaf fram till att jag nog bör byta medicin. (Lungkapacitet på 89%) Det är ju inte så skoj att ha attacker lite då och då.. (Väldigt ofta när John är i närheten)
Idag fyller Erika 18 år! GRATTIS!!
Eftersom hon skulle ut med sina kompisar idag, stack jag till kyrkan vid 20.00
Det är alltid skoj i kyrkan, men idag missade jag det mesta av undervisningen.. Fick lite problem med astman.. När jag stod uppe i dörren och tog friskluft kom John och kollade läget. (När John kom till kyrkan var det första Amanda sa: Anne har lite astma, men hon känner sig trygg nu när du är här. Han kände nog lite tvång att ta hand om mig.. Stackare)
Vi gick en runda för att se om det blev bättre.. Lite bättre blev det =) Dessutom var det trevligt att snacka lite..
Imorgon är det jobb som gäller.. 7-15.30 VILL INTE! Jag pallar inte med jobbet längre.. Att det dessutom är superdålig luft där gör inte saken bättre.. Att alltid behöva vara orolig över att få en astma attack på jobbet funkar inte i längden.. Hoppas på nytt jobb inom snar framtid.. Nu är det sovdags Ska drömma om små, skära moln och en viss person.. ;)
Låten - Stupid Cupid

Inga kommentarer: